Ferrari 599 GTB Fiorano – čierny rytier od NOVITEC ROSSO!
Ferrari 599 GTB Fiorano – čierny rytier od NOVITEC ROSSO!Maximálny vypočítaný výstupný výkon 808 koní/ 594 kW, vrcholný točivý moment 823 Nm a maximálna rýchlosť vyššia ako 340 km/h. Tieto všetky hodnoty sú výsledkom prestavby high-tech dvojitého kompresoru: NOVITEC ROSSO zabezpečil pre Ferrari 599 GTB Fiorano ešte viac superlatívov prostredníctvom profesionálneho tuningu. Tento tuning je doložený aerodynamickým obohacujúcim kitom, ktorý bol vyvíjaný v veternom tuneli, trojdielnymi 21-palcovými diskami, s ktorými korešponduje kalibrovaný športový podvozok, vysoko-výkonný brzdový systém a exkluzívne interiérové doplnky.Rovnako, ako pri Ferrari F430 sa NOVITEC ROSSO spoliehali na mechanicky super výkonný, šesťlitrový, V12 motor, ktorý pochádza z modelu F599 s dvoma kompresormi pre zvýšenie výkonu. Vysoko výkonné superchargre poháňané klinovým remeňom produkujú maximálny plniaci tlak 0,39 baru a sú lubrikované ich vlastnou olejovou cirkuláciou. Pretlačený vzduch je na to ochladzovaný na stupeň vhodný pre pridanú silu v podobe veľkého medzichladiča ktorý je chladený jeho vlastným cyklom vody. Špeciálne bolo navrhnuté aj potrubie nasávania s vysoko výkonným vstrekovaním a športovým vzduchovým filtrom, ktorý je vyvedený na stranu nasávania. K tomu všetkému NOVITEC ROSSO nainštaloval vlastné výfukové potrubie, nastavené na dvojicu kompresorov a na jeho koniec prišla koncovka výfuku z nehrdzavejúcej ocele s priemerom 90 milimetrov, rovnako od firmy NOVITEC ROSSO. Zvuk tohto výfukového systému môže byť nastavovaný vďaka prepínaču „manettino“ , ktorý je umiestnený na volante. Veľmi ľahko si teda môžete zmeniť váš zatiaľ diskrétne športový zvuk na neprekonateľný pretekársky zvuk. Motor od NOVITEC ROSSO dokonale spolupracuje s všetkými dielcami, ktoré boli pri tejto prestavbe použité. Nebol skonštruovaný len na dosahovanie maximálneho výkonu , ale je dokonale využiteľný aj pre denné používanie vďaka jeho hladkému chodu a maximálnej životnosti. V porovnaní so sériovým motorom NOVITEC ROSSO Bi-Kompressor V12 vzrástol maximálny výkon o 188 koní (138 kW) a dosahuje teraz nové maximum 808 koní (594 kW) pri 7800 otáčkach za minútu. Rovnako tak vzrástol maximálny točivý moment o 215 Nm a jeho maximum teraz činí 823 Nm pri 6300 otáčkach za minútu. V kombinácií so super rýchlou prevodovkou F1, ktorej šesť stupňov je teraz ešte rýchlejších a precíznejších, vďaka použitiu dlhších karbónových páčok od firmy NOVITEC ROSSO. Upravená F599 ponúka výkon, ktorý patrí na úroveň najlepších superšportových automobilov. Toto neuveriteľné vozidlo dokáže zrýchliť z nuly na 100 km/h za iba 3,5 sekundy. 200 km/h dosiahne po iba 9,7 sekundách. Šprint z nuly na 300 km/h zvládne v čase 25,5 sekundy a posúva tak tento dvojsedadlový automobil medzi najrýchlejšie akcelerujúce vozidlá sveta. Maximálna dosiahnuteľná rýchlosť je viac ako 340 km/h. Motorová prestavba NOVITEC ROSSO Bi-Kompresor je dostupná za 46 900 Euro. Rovnako dôležité je pre tento automobil perfektne vyvážená aerodynamika. Preto sa dizajnéri z NOVITEC ROSSO vybrali do veterného tunela, aby vyvinuli doplňujúce aerodynamické prvky, ktoré pridajú tomuto automobilu na príťažlivosti a rovnako tak výborne upravia jeho aerodynamické vlastnosti. Predné spojlerové lízatko bolo pridané na sériový nárazník a redukuje zdvih na prednej náprave. Jeho aerodynamickým spolupracovníkom je zadný difúzor, ktorý môže byť opticky skombinovaný so zadným spojlerom. Prahové nástavce NOVITEC ROSSO uľahčujú obtekanie vetra medzi podbehmi kolies a úľavu v podobe studeného vzduchu pre zadné brzdy prinášajú veľké nasávače vzduchu, ktoré sa nachádzajú po stranách. Všetky aerodynamické doplnky NOVITEC ROSSO sú k dispozícií aj v priehľadnom laku, ktorý odhaľuje karbónové zloženie týchto doplnkov. Exteriér môže byť spestrený čiernymi bočnými smerovkami a čiernymi zadnými svetlami so LED technológiou pre brzdové a cúvacie svetlá. Exteriérový balíček doplnkov pre 599 taktiež zahŕňa disky NOVITEC ROSSO NF3 z ľahkých zliatin, ktoré boli obuté do vysokovýkonných pneumatík PIRELLI. Trojdielne disky s piatimi dvojitými lúčmi merajú v priemere o jeden palec viac ako pôvodné disky. Na prednú nápravu boli nasadené disky 9Jx20 a pneumatiky s rozmermi 275/30 ZR 20. Zadná náprava dostala disky 12,5Jx21 a pneumatiky zabezpečujúce maximálnu trakciu s rozmermi 355/25 ZR 21. Tieto kolesá kráľovskej veľkosti ponúkajú dostatok miesta pre vysoko výkonný brzdový systém, ktorý bol vyvinutý v spolupráci so spoločnosťou BREMBO. Brzdy používajú najväčšie komponenty, aké možno použiť pre „bežný“ automobil. Predné a zadné brzdy disponujú oceľové brzdové disky s priemerom 405 milimetrov a šesťpiestikové brzdiče. Svojou dokonalou spoluprácou ponúkajú optimálnu kombináciu maximálnej brzdnej sily a výdrže. Odskoky a skoky sú regulované vysoko prispôsobiteľným športovým podvozkom NOVITEC ROSSO, ktorý môže dostať každý majiteľ 599-ky ako individuálny doplnok. Dodatkom tohto kvalitného podvozku je možnosť použitia inteligentného zdvihnutia, ktorý sa aktivuje stlačením tlačidla v kabíne. Predná náprava sa dokáže zdvihnúť o 40 milimetrov a vyhnúť sa tak nežiaducim prekážkam ako parkovacie rampy alebo spomaľovače. Podvozok sa automaticky vráti do pôvodnej polohy po prekročení rýchlosti 80 km/h. NOVITEC ROSSO ponúka unikátne doplnky aj pre interiér Ferrari 599 GTB Fiorano. Zoznam doplnkov siaha od koženého/karbónového volantu s plochým spodkom pre ľahšie nastupovanie a nastupovanie, až po hliníkové pedále. Doplnky pre interiér sú pre zákazníkov dostupné v akejkoľvek farebnej kombinácii. www.tuning.sk Fotogaléria ( kliknite pre zväčšenie ) |