BMW X6 FALCON AC Schnitzer - dravý sokol na cestách
BMW X6 FALCON AC Schnitzer - dravý sokol na cestáchČoraz častejšie je možné sa v mestách stretnúť s úpravami typu Falcon (Sokol, ďalej len Falcon). Teraz hlavne impozantný variant agilného predátora dobíja všetky časti ciest s jeho rozsiahlymi krídlami.Tento model nasleduje dizajnové prvky, ktoré boli použité na verzii X5 s rovnakým menom, ktorá už bola úspešne zabehnutá. Ďalšie identifikačné znaky sú napríklad nápadné predĺženie krídla, vyrobené z materiálu PU-RIM, vysokokvalitného plastu, ktorý je omnoho viac flexibilný a robustnejší ako napríklad GRP laminát, alebo ako hĺbkovo nasiaknuté materiály ako napríklad ABS. Dimenzie X6-ky v atraktívnych formátoch vzdialeností kolies sú o 70 milimetrov širšie na prednej náprave a o 80 milimetrov na zadnej náprave. V ďalších znakoch Falcon tiež perfektne spĺňa zaužívané zvyklosti. Namiesto toho, aby sa predieral oblohou, predieral sa po severnom okruhu v Nürburgringu niekoľko kôl, kým tvorcovia karosérie a technický riaditeľ Manfred Wollgarten neboli úplne presvedčení, že nové nastavenie pružín AC Schnitzer nie je optimálne. Teraz X6-ka sedí naozaj skoro na zemi a to dokonca aj pri rýchlostiach, ktoré by normálne Falcon dosiahol iba pri lete strmhlav k zemi ;-). A to samozrejme aj pri každej zákrute. Prítlačná sila namiesto zdvíhania, takéto bolo motto pri tvorení dizajnu tohto pôsobivého operenca. Jeho dizajn bol vytvorený hlavným dizajnérom Michele Viandante. Aerodynamický balíček zahŕňa predný spojler, na ktorom sa nachádzajú diagonálne nasávače vzduchu a premiestnené hmlové svetlá. Ochranná lišta bola odstránená, aby sa tak lepšie ukázali dynamické kontúry hrán predného spojleru. Zadná časť Falconu teraz dostala solídny spojler s rámom. V kontraste s originálom sú všetky diely celé nafarbené do farby karosérie, čím auto budí dojem, že je ešte bližšie pri zemi a vzbudzuje pocit väčšej dominancie. Okrem ochrannej lišty, ktorá tu bola taktiež už pri sériovej verzii, AC Schnitzer upravil celý zadný difúzor a celý efekt bol dovŕšený novým zadným spojlerom. Zatiaľ čo vo všeobecnosti skoro všetky vtáky spievajú vo vysokých tónoch, basový zvuk motora Falconu viac pripomína veľkú šelmu. Dvojkoncovkový výfukový systém z dielne AC Schnitzer Racing Design má excelentnú sekciu rezonancie. Zdá sa vám, že je to ako „veľa hluku kvôli ničomu?“ Opak je však pravdou. Vďaka riadiacej jednotke, AC Schnitzer zvýšil výkon sériových dieselových motorov, ktoré boli excelentné už v sériovej podobe, typu 30d a 35d na 200 kW/272 koní namiesto 173 kW/235 koní a 228 kW/310 koní namiesto 210 kW/286 koní. Perfektné ovládanie a k tomu príslušný vzhľad a pocit bol dokonaný použitím trojramenného športového volantu typu EVO, pri ktorom sa myslelo aj na bezpečnosť a bol do neho vložený aj airbag. Namiesto prsteňa, ktorý mávajú niektoré dravce pripnuté na nohe, Falcon bol skrášlený viaclúčovými diskami AC Schnitzer typu VII, ktoré boli vyrobené z ľahkých zliatin.S čiernou alebo striebornou farbou a nahusto uloženými lúčmi, perfektne dopĺňajú tieto 22-palcové disky vyzývavý vzhľad. Takto upravený automobil, či už po technickej alebo vzhľadovej stránke, skutočne nemá prirodzeného konkurenta. www.tuning.sk Fotogaléria ( kliknite pre zväčšenie ) |