Jedná sa o Opel Astar zakúpený v apríli roku 2007. Auto považujem hlavne ako dopravný prostriedok, kedže sa stalo mojími druhými nohami:-) Auto je v štandardnej výbave s 16 palcovými elektrónami, 1.4 motor ecotec (vid foto), 66kW, benzín, tmavomodrá perleťová metalíza, manualna klimatizácia, AUTOMATICKA prevodovka Easy-tronic.
Auto má najazdených cca 7200 km, elektricky nastavitelné predné zrkadlá, výška 1460 cm, dĺžka 4249 cm, max. šírka 1093cm, batožinový priestor 375 L.
Silné stránky
Silnou stránkou je jeho poloautomatická prevodovka Easy-tronic, ktorá je veľmi presná a kvalitne prevedená, nehladiac na to ako dobre vyzerá. Ďalej auto krásne sedí na ceste vďaka širokým pneumatikám, výborne odhlučnený interiér, nízka spotreba, dostatočne široký a hlboký kufor - viď obrázok, kde sa vpohode zmestí môj inv. vozík a k nemu ešte aj väčší nákup, ľahúčko sklopitelné zadné sedadlá.
Slabé stránky
Chcelo by to 1.6tku, citiť to pri väčšom zaťažení či stúpaní do kopca, či odpich z miesta. Taktiež sa trošku horšie nastupuju do auta starším ľuďom. Trochu nižšie položené sedadlá ako som bol zvyknutý z iných áut.
Skúsenosti so servisom (poruchy, opravy):
Jediná porucha čo som zaregistroval v lete, bolo samovoľné otváranie okna. No keď sa auto zabehlo aj okno sa prestalo samovoľne otvárať.
Skúsenosti s predajcom
Auto bolo kupované ako nové, seriózny prístup. Všetko prebehlo tak ako sme sa dohodli. No teraz pri zisťovaní cien ohľadom zimných pneumatík, stretol som sa s mierne arogantným prístupom. Nie každý je v autách ako sa hovorí "doma".
Ostatné
Auto mi veľmi vyhovuje i preto som ho vyberal asi pol roka. Kedže mám špeciálne požiadavky kvoli ktorým som ho vyberal - šikovný kufor, dobré nastupovanie z vozíka, automatická prevodovka...Toto auto odporúčam aj iným ľudom odkázaných na invalidný vozík či iný handicap.
Momentálne ma auto najazdených približne 7200 km, už je plne zabehnuté. Na prevodovku Easy-tronic si treba trošku zvykať, ale po toľkých kilometroch je to uz jedna báseň. Auto mám prerobené na ručné ovládanie (viď foto) ktoré si vyžadovalo auto s automatom. Je to vlastne páka, stláčanim smerom dole auto akceleruje, stláčaním od seba auto brzdí. Pre lepšie pochopenie prikladám video: http://www.youtube.com/watch?v=hwYXWojpBw0
Audio
Vstavaná opelácka súprava CD MP3, 7x reproduktory.
Autor recenzie: Rhapsody
Fotogaléria
Hlasovanie - priemer: 2.45 ( 44 hlasy )
Bola pre Vás táto recenzia zaujímavá, objektívna ? Alebo Vám
pomohla pri kúpe automobilu? Hlasujte a ohodnoťte tak kvalitu tejto recenzie !
Hodnotenie: 1 = najnižšia bodová hodnota, 10 = najvyššia bodová hodnota
Takúto astru mám doma, nemam čo vytknúť, akurát, že ja som sa s tou svojou už troxu pohral... v celku v kľude auto, až na ten výkon, tak ako si písal, týx 1,4 je máálo,pretože zrýxľuje za 13,6s fakt by to xcelo 1,6. Asi najlepšie na tom aute je krásne nííízka spotreba.