Moju tigru som si kúpil ako "holú sériovku" s krásnou modrou farbou. Za par mesiacov som si začal zvykať už na každodenný stereotyp, tak som sa začal obzerať po nejakých vytuningovaných tigrách po nete, nechal som sa inšpirovať a pustil som sa do prerábania. Ako prvé som nakúpil predný, zadný pod nárazník, prahy, WRC krídlo a mračítka. Nechal som si urobiť poriadnu hudbu zo širokými bengami. Neskôr som už nemohol pozerať na oranžové podsvietenie, tak som si nechal urobiť modré podsvietenie a popri tom aj očalúniť detaily interiéru. Do zimy som stihol ešte vymeniť šport. rezonátor a šport. koncový tlmič a rozšíril som vyfuckové potrubie o 50mm. Tak prišla zima, kedy som si priebežne nakúpil športové kotúčové brzdy, rozperu, šport. znížený podvozok, angeles eyes, zadnú číru optiku a to všetko som dal naraz namontovať. Ale medzi tým som už nahodil na auto WRC biele 15r kola. Ked som ju zbadal, padla mi sánka :))) Po par kilometroch som zistil, že šúcham predné pneu o blatníky, tak som ich dal následne vytiahnúť o 1,5cm na každej strane. Už mi len bili do očí škaredé škrabance na mojej tigine, tak som jej doprial ešte nový lak a vtedy to bol už len jeden veľký cukríííííííííííík. Čo sa týka úprav motora, nerobil som nič, akurát som si upravil sanie šport. filtrom a nasávačom na kapote, skôr som tigre doprial kvalitný 100 oktánový benzín a "racing" olej. Čo mi tigina odplatila tým, že som s ňou ani raz nemusel ísť do servisu.
Silné stránky
Najsilnejšou stránkou tohto auta je jednoznačne športový look, vďaka ktorému brutálne žiari na ceste. Super jazdné vlastnosti na kvalitných cestáx, pretože širšie pneu, znížený šport.podvozok a rozpera urobili svoje. Dalšou silnou stránkou bola nízka spotreba, aj napriek šport.filtru a šport.stredovým a koncovým tlmičom a veľkému krídlu.... A neposlednej miere silnou stránkou tohto auta je, že nexáva za sebou väčšinu áut na ceste, pretože 106 koní na 1040kg s krútiacim momentom148Nm z auta robilo diabolské žihadlo.
Slabé stránky
Slabou stránkou bolo asi len málo miesta, a traja ľudia v aute už tigre dávali zabrať. Mne osobne kufor postačil, ale ak to porovnám s inými autami, tak je maličký. Najhoršie s tigrou bolo v zime, kedže som ju mal 6,5cm od zeme, takže som sa rano hral na cestára :) a jasné že som sa ani nepokúšal xodiť na mestské parkoviská. Niektoré pneuservisy pre mňa boli nedostupné a ísť s tigrou aj po rovnej ceste, ktorú MHD zvlnilo, bolo celkom zaujímavé :) K slabým stránkam by som mohol uviesť aj daň za tuning, kedže som mal skoro dennodenný problém s deckami s lepkavými prstami, ktorí si xceli uxmatnúť neaký ten ventil, anténu, urobiť neaký škrabenec a tak podobne....
Skúsenosti so servisom (poruchy, opravy):
Čo sa týka servisu, tigra pre mňa bola 100% spoľahlívé auto, až na to, že pár krát nexcela naštartovať hned na prvý krát, asi cca 1 mesiac, kým som nezačal tankovať 100 oktanový benzín, a od vtedy som problém nemal. Problém som mal jedine s tachometrom, ktorý mi neukazoval rýxlosť ani nemeral kilometre, vymenila sa poistka a už to funguje. Prešiel som s tiginou asi 15tis km bez poruchy. Takže totálna spokojnosť.
Ostatné
Keby som mal o trošičku viac peniažkov, tak mi jedna tigra stojí v garáži, tuningoval a upravoval by som ju do nekonečna a vyťahoval vonku len cez víkendy a na zrazy :))
Fotky, na ktorej ma moja tigina košické spž, sú foto robené v deň kúúpy, tak si to porovnajte :)
Autor recenzie: wlassto
Fotogaléria
Hlasovanie - priemer: 9.4 ( 5 hlasy )
Bola pre Vás táto recenzia zaujímavá, objektívna ? Alebo Vám
pomohla pri kúpe automobilu? Hlasujte a ohodnoťte tak kvalitu tejto recenzie !
Hodnotenie: 1 = najnižšia bodová hodnota, 10 = najvyššia bodová hodnota