Automenu - Recenzia automobilu
Auto Baterky s.r.o. banner
Online Eurokalkulačka:
SKK
SKK
EUR
EUR
Využite akcie, ktoré vám ponúkajú partneri spoločnosti Automenu.

  Zobraziť všetky akcie

NAJNOVŠIE

Akcia ŠROTOVNÉ
Pri odovzdaní starého kusu autobatérie adekvátnej veľkosti zľava na nákup novej autobatérie....
Repasovane napravy Peugeot Citroen,Renault
Rpeasované zadné nápravy Peugeot 306 a Citroen Xsara, výmena nápravy u nás v rervise za 55 €...
Autobatérie online - VARTA, EXIDE, Banner
www.autobaterie24.sk, autobatérie VARTA, BANNER, EXIDE - doprava do 24 HOD, osobny odber v Bratisla...

NÁHODNÉ

D1S 5500K 35W Osram Cool Blue Intense, 66144CBI, 12V, 24V
Osram Cool Blue Intense 5500K, novinka od výrobcu Osram, vďaka najnovšej výrobnej technológii V...
Castrol SLX Professional 5W-40
Objednavanie: www.olejposta.sk...
CREE LED H7 12-24V, 30W (6x5W) biela, (1ks)
Kód produktu: 95C-H7-30W CREE LED H7 12 - 24V , 30W ( 6x5W ) biela Nová generácia LED...

Sadzobník pokút

PONUKA PRÁCE

PRÁCU PONÚKAJÚ

Pravidelná preprava tovaru do 1,5T.
Ponukame pravidelnú prepravu tovaru do 1,5t. Peugeot Boxer . Cena dohodou. ...
Lakovník/Natierač pre Air Livery Ltd.
Ponúkame prácu Lakovníka/Natierača pre Air Livery Ltd. Náplňou práce je povrchová úprava lietadiel –...
Montážne zastúpenie
Hladáme seriózneho zástupcu na montáž a predaj autofólií v Komárne. Ponúkame nadštandartný zárobok a...

  Zobraziť všetky ponuky


PRÁCU HĽADAJÚ

prevoz automobilov,vyrobkov vatšich rozmerov,
VW sharan 7 miest prives špecialny,vyklapaci.plošina 4-2m.spolahlivo,rychlo.Aj zahraničie.Ceny dohod...
Preprava cohokovek Ke-okolie
Ponukám nákladnú autodopravu: Avia sklapac -3, 5t-3, 20m Avia skrinova-3, 5t-4, 50m-7m Dovoz-št...
Osobná preprava limousine Škoda Superb
Súkromná osobná preprava limousine Škoda Superb , po celej EU. Serióznosť, spoľahlivosť. Podrobnej...

  Zobraziť všetky ponuky

ANKETA

Dodržiavate servisné intervaly na výmenu oleja?

áno
Anketa 3429(43%)

nie
Anketa 2151(27%)

snažím sa
Anketa 2347(30%)

Hlasovalo: 7927

REKLAMA

AUTOKLUBY

Opel
Opel Club
BMW
BMW Club
Ford
Ford Club
Cabrio
Kabriolety
Toyota
Toyota Club
Alfa
     Alfa Club     
Škoda
Auto Škoda Club
Swift
Swift Club
Škoda
Audi Club
Swift
Golf Club

Honda Integra

« späť

Pridať recenziu vozidla »    

Rok výroby: 1998
Kúpené: jazdené
Najazdených [km]: 155000
Palivo: benzín
Objem [cm3]: 1797
Výkon [kW]: 147
Krútiaci moment [Nm]: 178
Zrýchlenie 0-100 km/h [s]: 6
Max. rýchlosť [km/h]: 250
Počet rýchlostí: 0
Prevodovka: manuálna
Priemer kolies [palce]: 15
Pohon kolies: predných
Spotreba [l/100km] 8

Skúsenosti majiteľa

Popis vozidla
Sadám do Integry Type R. Červené polozávodné Recaro mi padnú naprosto presne a poskytujú telu dokonalu oporu, takú akú z jeho vzhledu očakáváte a čo viac, sú i neskutočne pohodlné.Problém môžu mať iba vodiči,ktorý majú nejaké to kilo naviac. Škoda, že nemám šestbodové bezpečnostné pásy - otvory v sedadlách si ich priam pýtajú. K výškovo nastavitelnému trojramennému volantu sa nedá nič pripomínať,má odpovedajúci priemer, šírku i zosílenie v polohe tri štvrte na tri. Pedály nemôžu mať lepšiu polohu a aj napriek športovnému charakteru je ich ovládanie príjemné. Novinárii Integru často kritizovali za prevedenie interiéru, ktorý sa im zdál príliš nudný a strohý. Faktom je, že okrem trochu imitácie karbonu na prístrojovej doske, perfektnej titanovej hlavice radiacej páky a štítku s číslom auta tu nenajdete žiadne nepotrebné gombíky(nepotrebné pre športové auto)podľa mňa. Z komfortných prvkov je tu len rádio, ktoré je však úplne zbytočné - orchester sa totiž ukrývá pod prednou kapotou. Klimatizácia bola len za príplatok, ako by tiež nie, veď je to skoro devetnásť kilo naviac a u Integry sa prísne dbalo na to, aby netrpela nadváhou a bola naplnena filozofie Type-R. Toto všetko vám však vadí len do tej doby, než sa s ITR poprvykrát rozbehnete. Celkom sa na SR predalo asi osem kusov tohto auta a to výhradne v bielej farbe Championship White. Aj keď pvovodný design Integry pochádza už od roku 1994 nedá sa o ňom povedať,že bude stárnuť len velmi pomaly. Možno savám pri pohlade na mohutné zadné krídlo objaví na perách ironický úsmev,ale verte, že tento aerodinamický prvok výrazne pomáha k zníženiu vztlaku na zadnej náprave. Ten je oproti predchádzajúcemu modelu o 30%menší. Tak to by sme mali a môžme vyraziť. Otáčam kľúčom, štartér prebúdza k životu štvorválec B18C6. Ten vychádza z B16A, legendárneho priekopnika systému VTEC. Motor budí už na volnobežných otáčkach dojem nespútanej sily.Zošliapavam nie nejak tuhu spojku a zaradujem jednotku. Titánová hlavica radiacej páky vás dokonale informuje o exaktnom chode prevodovky. Pridávam plyn a som fascinovaný tým, ako skvelo motor reaguje už od nízkych otáčok. Ručička otáčkomeru letí vyššie a zvuk motoru naberá na intenzite. To už sa dostávam k šesttisícovej hranici (tu vetšina motorov končí- B18C6 však práve dokončuje zahrievacie kolo) ku slovu prichádza ostrá vačka - vetšie otvorenie ventilov urobí s motorom svoje. Závodné geny sa začínajú na plno prejavovať a mohutná síla ženie lahkú Integru nemilosrdne dopredu. Vyžaduje od vodiča plné nasadenie, motor doslova reve, som na 7300 ot/min, kedy je k dispozícii vrchol točivého momentu. Nestíham si to ani uvedomiť a ocitám sa na 7900 ot/min, teraz motor podáva maximálny výkon, ručička však nekompromisne pokračuje cez 8000 ot/min a ja zaradujem dvojku. Cvak, takú krátku dráhu radenia prevodovky som už dlho nevidel, motor pokračuje podla zákona ostrej vačky - všetko sa opakuje, v rychlom slede následuje trojka a štvorka. To už ale atakujem hranicu 190 km/h, teda dobrých sto kilometrov za povoleným rýchlostným limitom. Prevodovka radí úplne dokonalo, má krátke dráhy prispievajúce k minimálému zdržaniu pri radení, odstupňovanie naviac naprosto odpovedá charakteru motora. Ten však navzdory svojmu objemu a vysokému meranému výkonu je prekvapivo pružný, takže pokiaľ nechcete, není nutné ho hnať do otáčok. Svedčí o tom aj krivka priebehu točivého momentu - pre vypočtárov - pri 3000 ot/min je k dispozícii 95.5% maxima teda 170 Nm a v rozpetí medzi 2300 - 8800 ot/min neklesá jeho hodnota pod 160 Nm. Inak je motor k neutahaniu a nebyť obmedzovača nastaveného na 8800 ot/min snaď by sa ani nikdy nezastavil. K čomu by ale bol taký motor bez odpovedajúceho naladenia podvozku. Žiadne prekvapenie sa ale nekoná, šasi je takisto brutálne ako motor. Ako inak, však ITR došla ku svojím zákazníkom priamo zo závodnej dráhy.Neveríte? Potom ste asi nepočuli o akcii ktorú Honda usporiadala behom roka 97 a nazvala ju Integra Type-R Lap Challenge. Cielom tejto akcie bolo na vybraných závodních tratiach prekonať časové rekordy na jedno kolo platných pre skupinu N. Z celkových desať rekordov sa nepodarilo prekonať iba jeden, takže celkový výsledok vyznel 9/10 pre ITR. Touto akciou chcela Honda verejnosti ukázať schopnosti tohto výnimočného auta. Náklon toto auto vo svojom repertoári nemá, zvolenou stopu drží s presnosťou rezu chirurgickým nožom a vyhybajúce manévry zvláda s naprostou suverenitou. Citlivosť na bočný vietor ? Nepozná. Hovorí sa, že iba brzdový pedál robí športové auto rýchlejšie, čo v Honde vedia a preto ma ITR výkonné kotúčove brzdy pre ktoré sa hodí jediné prídavné meno-jedovaté. Platí pre ne to isté ako pre motor - sú k neuťahaniu. Fading? Ale, no tak!

Silné stránky
Motor,podvozok,sportove sedacky Recaro,jednoducho spracovany interier,kratke a presne radenie,super zrychlenie aj od 2500rpm,krasny zvuk pri prechode do Vtecu...Proste pre mna vsetko...

Slabé stránky
Pre mna ziadne...Pre mna je toto auto najlepsie...

Skúsenosti so servisom (poruchy, opravy):
Niektore diely su trosku drahsie...No zatial som nepotreboval...

Skúsenosti s predajcom
Velmi dobre...

Audio
Radio Alpine+repro GZ+zosik Z4200

Autor recenzie: patrick

Fotogaléria

Hlasovanie - priemer: 8.33 ( 6 hlasy )

Bola pre Vás táto recenzia zaujímavá, objektívna ? Alebo Vám pomohla pri kúpe automobilu? Hlasujte a ohodnoťte tak kvalitu tejto recenzie !

                   

Hodnotenie: 1 = najnižšia bodová hodnota, 10 = najvyššia bodová hodnota

Diskusia

Vložiť príspevok do diskusie »    
Autor: Michal 120  25.01.2008 - 13:32
chcem kupit Integru ale kilometre sa pohybuju okolo 130TKM. nemusim sa toho obavat? staci sa starat o motor. na co si mam dat pozor pri kupe. predsa kto na tom jazdil urcite nejazdil POMALY.

Odpovedať

 Autor: patrick   26.01.2008 - 15:27
 Tak ako si napisal ten kdo na nej jazdil ju urcite nesetril...Ale tieto motory zvladnu vela,su na to stavane.Ked ma aj nabehane 130tkm tak zalezi od majitela aky mal vztah k autu(myslim ze kdo ma integru si ju zamiluje)netreba sa toho bat,staci jej iba potom opetovat troska starostlivosti a ona sa ti odvdaci...Ja som jej vymenil olej bol tam castrol ten siel rychlo prec a nahradil ho Mobil1 formula rally a v prevodovke som tiez menil olej(ostatne naplne boli menene)odvtedy ide krasne prevodovka(predtym mala v sebe motorovy olej)teraz uz cistejsie a tichsie radi,je troska tichsia takisto aj motor pri zmene oleja...Takze sa nemas coho bat kludne do toho chod najlepsie ak su zaznamy o servisoch...Moja ih nemala,nieje to ale prekazka.Fakt sa v tomto aute nesklames,ak ma ale viacej nabehane je nutnost ratat s troska opotrebovanymi sedackami ktore ja idem precalunit,ale mimo to sa to oplati...V tomto aute sa nesklames...A este pri kupe si popozeraj hrdzu nad zadnymi blatnikmi zvyknu na niektorych troska hrdzaiet...A najlepsie bude ak majitel (v pripade nejakych uprav) bude mat aj vsetky veci pvovodne...

Odpovedať

 Autor: Michal 120   30.01.2008 - 13:02
 NO tak dik za radu. mal som civic 1.5 a motor bol aj je super. teraz mam NA PRADAJ Accor 03. je to uzasne auto ale chcem tu integru. ja som stary tuningac a o auto sa viem postarat. mam uz tretie a vsetky boli v 100%stave

Odpovedať

Autor: Michal 120  30.01.2008 - 13:20
No a co povies na NOVU integru. moj nazor je ze je BEZ CHYBY.... Povodne som chcel kupit civic coupe SI 06 ale som zistil ze aj ked je na predaj v europe tak sa u nas nebude dat prihlasit. je to tiez nadherny kusok.

Odpovedať

 Autor: patrick   02.02.2008 - 18:12
 Tak tak DC5 je fakt super kusok no da sa zohnat iba s pravostrannym riadenim a iba v japonsku...Co je dost skoda...Aj ten civic by bol dobry kusok...Ja som pvovodne chcel civic ek9 type r a prerobit riadenie na lavostranne...Ale vyslo by to o dost viac...

Odpovedať

Autor: ONE  22.04.2008 - 3:14
Výborná recenzia, výborný stroj :) nemám viac čo dodať...

Odpovedať

Autor: crazyfly125  04.11.2009 - 9:36
zdravim mam zaujem si kupit integru type r. mohli by ste mi poradit kde a ako zohnat co najzachovalejsi kus?

Odpovedať

 Autor: patrick   10.01.2010 - 21:41
 Zdravicko,no pekne a zachovale kusky sa teraz predavaju v ČR za super ceny...Treba pozriet www.honda-club.cz a tam forum

Odpovedať