- ÚPRAVY VOZIDIEL
Ponúkame kompletný program ladenia áut, od jednoduchých úprav, cez ladenie turbomotorov, až po náročné kompletné úpravy na úrovni kit car. Zároveň ideme s dobou a ponúkame úpravy sériových riadiacich jednotiek, a to zážihových i prepĺňaných vznetových agregátov, kde máme skvelé výsledky. Samozrejmou súčasťou úprav je meranie výkonu na modernej vlastnej valcovej skúšobni MAHA LPS 3000, priamo v našom servise v areáli R1.
- ÚPRAVY ŠTANDARDNÝCH RIADIACICH JEDNOTIEK (CHIPTUNING)
Úpravu pôvodnej riadiacej jednotky je možné urobiť na väčšine vozidiel európskej a japonskej produkcie. Najmarkantnejší nárast sa samozrejme dosahuje pri prepĺňaných motoroch, a to pri zážihových aj vznetových. Pri vozidlách s neupravovaným atmosférickým zážihovým motorom ide skôr o optimalizáciu priebehu výkonu a krútiaceho momentu, než o bezprostredný výrazný nárast výkonu. Efekt týchto úprav dokážeme exaktne posúdiť vďaka meraniu na valcovej skúšobni, a to pred i po úprave.
- STAVBA ZÁVODNÝCH VOZIDIEL
V prípade záujmu sme schopní postaviť špičkové pretekové auto pre konkrétne disciplíny (rally, rallycross, preteky do vrchu, slalom, drift, atď...) na kľúč. Od nákupu vybraného vozidla cez prestavbu a nastavenie až po jeho otestovanie a odovzdanie zákazníkovi.
- SERVIS
Kompletný servis vozidiel všetkých značiek.
- MERANIE VÝKONU
Ponúkame možnosť merania výkonu motora na najmodernejšej valcovej skúšobni MAHA LPS 3000. Dokážeme merať vozidlá s pohonom prednej, zadnej alebo oboch náprav – teda i 4x4, s výkonom až do 1 000 koní. K dosiahnutiu čo najregulérnejšieho výsledku nám pomáha vysokovýkonná vzduchotechnika, ktorá dokáže nasimulovať nápor vzduchu pri rýchlosti až 160 km/h a prepraví až 73 000 m³ vzduchu za hodinu. Valcová skúšobňa sa nachádza priamo v našom servise v areáli R1 v Bratislave a je k dispozícii širokej verejnosti.
- PNEUSERVIS
Prídte prezuť vaše auto do našich nových priestorov na Hradskej ulici č.2. Ponúkame Vám i geometriu a uskladnenie pneumatík.
Referencie:
Naše zameranie vzišlo z aktívnej účasti v automobilových súťažiach, pre ktoré sme si autá pripravovali vo vlastnej réžii.
Od sezóny 2001 do 2004 sme používali Nissan Sunny 2,0 GTI. Toto vozidlo sme prestavali z okruhového na súťažné. Pre sezónu 2005 sme postavili úplne nové auto - Honda Civic Type R. Po sezóne 2005 sme pre priveľkú zaneprázdnenosť a klesajúcu úroveň slovenskej rally s týmto športom dočasne skončili. Honda je od februára 2007 predaná do Írska, kde jazdí lokálny šampionát.
Team Max Motorsport využíval preteky do vrchu príležitostne pre nastavenie rally auta. Po ukončení našej priamej účasti v automobilových súťažiach rally sme sa zamerali najmä na túto disciplínu, pre stagnujúcu úroveň oficiálnych MSR sme sa však rozhodli pre pretekanie v bohato zastúpenom amatérskom seriáli KW Berg Cup, kde sme v sezóne 2006 získali niekoľko výborných umiestnení.
Naše farby v sezóne 2007 výborne hájil nami sponzorovaný jazdec Miki Čambal na Citroene Saxo VTS, jazdiaci v triede ST -1600.