Moj Baworko ktoreho volam Sharky, je krasnej ciernej farby so striebornymi elektronmi ATS pod ktorymi som mal dvojcentimetrove podlozky pri ET 32. Teraz uz je bez podloziek, lebo uz som zacal chytat gumy. Aj napriek tomu ze to je len 1,8 benzin, tak musim povedat ze je to taka "mala raketa".Interier je svetlo sivy co moc nesedi mojmu vkusu ale kedze som ho kupoval na Slovensku za dobru cenu tak taku malickost som ozelel, kedze za dobu dvoch rokov co ho vlastnim som si zvykol a aj rozne doplnky som uz pokupoval v doladeni farby interieru. Po kupe mal zopar malickosti, ktore trebalo spravit ale neboli to veci ktore by znemoznovali jazdu.Ako napriklad, trocha natrhnute sedadla, zosuchane koberceky, a ventilator fungujuci len na 3 a 4 stupni a nefungujuce hmlovky. Boli to veci ktore boli napravene do tyzdna od kupy, a neposkodene sedadla v povodnom stave a farby sa mi podarili zohnat pred dvoma mesiacmi, takze uz vyzera tip top. Samozrejme kvoli vlastnej bezpecnosti, kedze rad jazdim rychlo, tak som v momente vymenil vsetky kotuce, brzdy, rucnu brzdu, silentbloky, capy a tlmice. Kedze mam kamosov na spravnych miestach tak to bolo az take drahe co v sumare malo auto celkovu cenu velmi prijemnu. Nemam tam spravene ziadne tuningove upravy, lebo aj ked sa mi paci tuning, ale to auto je tak dokonale krasne ze aj ked je v povodnom prevedeni bez uprav, tak ani teraz sa neho nehrabu novsie modely. A kedze sa onho aj adekvatne staram a davam mu pravidelne kazdych 12000km, novy olej 5w-40, sviecky, filtre, takze je motoricky okej a ma ten vykon, ktory mi vyhovuje aj ked to nie je 6valec.
Silné stránky
Zatial ma nesklamalo. Teda je rychle a spolahlive a este stale pritahujuce pohlady. Vyborne sedi na ceste a v zakrutach. Ten kto vie jazdit na zadokolkach tak vie o com vravim. Tomu pocitu z jazdy nemoze konkurovat ziadny predny nahon.Samozrejme na suchu.
Slabé stránky
Ma len tie klasicke baworacke choroby co maju so zadnymi napravami ale to maju vsetky zadokolky s trocha ako keby zosikmenymi kolesami. A velmi mu nesedi vlhkost, lebo trocha blbne so vzduchom, ale to je asi sposobene prasknutov privodovov rurou do skrtiacej klapky, co som zistil minuleho tyzdna, ale uz sa pracuje na jej odstraneni. A samozrejme rucna brzda. Ale to nechapem preco, lebo aj nove maju s tym problemy. Treba sa o to starat viac ako u prednych nahonoch.
Skúsenosti so servisom (poruchy, opravy):
Ja to servisujem priamo u dealera, ale aj u kamosa ktory robil v BMW servismana, takze mam len pozitivne skusenosti. Jedine co som musle menit bolo servoriadenie, lebo mi skocil do riadenia teda blizkosti manzety jeden vacsi padajuci kamen zo svahu ked lialo ako z krhly a zosmykla sa poda. A ta rucna brzda. Snazim sa co najmenej parkovat na kopci. A este odchadzaju motorceky sklonu svetiel, takze mechanicky mam nastavene na min sklone, co sa da ozeliet.
Ostatné
Je ako cukricek.:) Proste starany a stale cisty, ako len je prilezitost, teda vtedy ked to treba a v zime castejsie kvoli soli a spine. Nie ze by som ho drhol po kazdej jazde.:)
Audio
Klasicky tovarenska uprava so 4 reprakmi a radio Kenwood KDC407 CD/MP3. Kedze pocuvam stale house a techno, tak sa mi moc neoplati investovat do zvuku. Dolezitejsie su pneumatiky a motoricka cast.
Autor recenzie: yankee79
Fotogaléria
Uživateľ nepridal k recenzii žiadne fotografie vozidla
Hlasovanie - priemer: 0 ( 0 hlasov )
Bola pre Vás táto recenzia zaujímavá, objektívna ? Alebo Vám
pomohla pri kúpe automobilu? Hlasujte a ohodnoťte tak kvalitu tejto recenzie !
Hodnotenie: 1 = najnižšia bodová hodnota, 10 = najvyššia bodová hodnota